sâmbătă, 18 iunie 2011

Noua era. Mister [HDR]


La crearea acestei imagini am folosit cateva fotografii de pe internet cu cladiri privite de jos, planete, poze facute din sateliti la diferite galaxii si de asemenea imagini cu nori carora le-am dat efectul numit motion blur. Ca si instrument de selectie m-am folosit de pen tool (pentru formele simple. ex: cladiri, planete, etc.), dar si de channels (pentru paricule si umbrela). Ce-a mai mare parte din timp mi-a fost ocupata de arajarea obiectelor in cadru astfel incat ele sa faca o buna impresie; un alt element ce mi-a ridicat putine probleme a fost umbrela pentru ca trebuia s-o pozitionez in asa fel incat ea sa para ca ar cadea spre noi, insa eu cred ca am reusit sa dau cat de cat aceasta impresie. Obiectul de cate nu sunt multumit este imaginea barbatului, care parca nu se incadreaza in context (cred ca o sa revin cu un update... ori il elimin-cel mai probabil, ori ii voi face ceva pentru a-l integra in cadru). Dupa pozitionarea elementelor asa cum le vedeti mai sus si reglearea culorilor, a saturatiei si contrastului, imaginea nu trezea niciun interes (era plata, nu sugera mai nimic, parea fara noima), asa ca m-am gandit s-o fac HDR (High Dynamic Range); astfel ca liniile de pe suprafetele cladirilor au devenit mult mai sharp, la fel si particulele, iar zonele cu lumina au devenit si mai luminoase.


Tin sa precizez ca prelucrarea a durat in jur de 5 ore (eu fiind amator, nemanipuland asa de mult in timpul meu liber) , fara a pune la socoteala si gasirea imaginilor care si aceasta a durat in jur de 2 ore si jumatate.


Iata si update-ul!

Total Pageviews

Un produs Blogger.

Despre mine

Fotografia mea
Model Camera: Canon EOS 1000D Lens:18-55mm (kit) Stage:Amator

Persoane interesate

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author

Formular de contact

Get In Touch

 
Copyright © Valentin Laurentiu | Designed by Pinkly Templates - Published by Free blogger Templates